Branding & Grafisch ontwerp

Evolab is een jong en creatief bedrijf dat zich focust op de markt van de cryptocurrency. Het jonge, energieke en het agressieve van de markt wilde ze graag uitstralen in hun logo.


Wij hebben er voor gekozen om ons eigen logo als bedrijf zelf te ontwerpen. Onze naam Studio EMW is voluit Studio East Meets West. Dit staat voor de zakenrelatie die de eigenaren met elkaar hebben. Azië en Europa ontmoeten elkaar in onze studie. Buiten de letterlijke samenkomst van verschillende culturen in het bedrijf, werken wij ook veel met klanten uit Azië, welke wij in contact brengen en begeleiden met het zoeken van opdrachtnemers in Europa. Dit gevoel van combineren en samenbrengen van culturen wilde wij graag terug laten komen in ons logo. Door middel van de ontmoeting van de westerse letters met de oosterse vorm van kalligrafie.


Dit logo is ontworpen voor een trouwerij. Als uitgangspunt is er gekozen om gebruik te maken van het van het feit dat beide voornamen met de zelfde letter beginnen. Door deze letter te ontwerpen en vervolgens te spiegelen ontstaat er een verbondenheid. Iets wat goed bij het onderwerp trouwerij past.


Ontwerp verkoop brochure Hhoya. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze brochure.


Brochure ontwerp voor werk gemaakt door studenten die deelnamen aan het SEF (Sustainable Energy Farming) programma van de Provincie Noord-Brabant. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze brochure. De brochure is gemaakt in opdracht van Werkplaats De Gruyter, wie inmiddels hun naam hebben veranderd naar De Waarden Makers.


Wij van Studio EMW hebben de projectleiding uitgevoegd van het onderzoek naar de Peelrandbreuk in Uden. In opdracht van Geopark Peelhorst in oprichting hebben wij zowel de inhoud als de vorgemving gemaakt. Inmiddels zijn er ruim 1000 exemplaren uitgedeeld.


Vanuit het recreatiepark is er de noodzaak om toe te werken naar een vernieuwing van de recreatiewoningen en het fort. Daarnaast is er nog een gebied van 12 hectare waar op dit moment niets mee gebeurt. Door middel van een ambitieboek hebben wij getracht duidelijk te maken welke noodzaak er is en wat de toevoegingen voor de omgeving van het park zijn. De kansen hebben we te samen met een team van architecten, aannemers, landschapsarchitecten en bedrijfskundige vormgegeven. Het boekje is door ons ontwikkeld.


Een groep studenten van Werkplaats De Gruyter, nu De Waarden makers, heeft een onderzoek uitgevoerd of het gebruik van een groendak een goede opties was voor het ontwerp van de Markhoeve. Dit onderzoek hebben wij verwerkt in een brochure.